Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vielä villapaitoja v. 2026?

Vierailija
28.06.2026 |

Minulla ei. Etelä-Suomi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Etkö tosiaan ole käynyt viime aikoina (siis talvella) ulkona etkä lukenut juttuja siitä, kuinka täällä on ollut varsinainen neulontabuumi. Varsinkin islantilaisneuleita ovat ruvenneet tekemään sellaisetkin, jotka eivät ole aiemmin sitä harrastaneet.

Vierailija
2/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Etelän Suomi täälläkin,mutta käyn talvisin joskus pohjois Suomessa. On mulla pilkkihaalarikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on, ulkoilen ympäri vuoden paljon ja suosin luonnonmateriaaleja. viime vuosina olen siirtynyt käsitöissäkin vain 100% villaan.

Vierailija
4/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto lämpenee semmosta vauhtia, että kohta pitää olla kesällä kaksi villapaitaa päällekäin , talvella vähintään kolme.

Vierailija
5/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto lämpenee semmosta vauhtia, että kohta pitää olla kesällä kaksi villapaitaa päällekäin , talvella vähintään kolme.

Nimenomaan. Villa toimii kesät talvet, vuodenajasta riippuu, miten paksuna. Seuraavaksi hankin ohuita varrettomia merinovillasukkia kesäkäyttöön.

Vierailija
6/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs villan korvaava materiaali viime vuosina on keksitty, kun tällaista tulee mieleen kysellä? En ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tulee jatkossakin olemaan. Muovijäterätit kuuluu hävittää. 

Vierailija
8/8 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttäreni vanha villapusero on kaapissa, mutts hyvin harvoin sille on käyttöä, kun olen hikoiluun päin kallellani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme