Kylläpä on hellettä. Laitanpa villapaitaa päälle
Hellettä hellettä.
Mihin nyt sitten pitää mennä suojaan ettei vaan ihan kuihdu? Pitääkö juoda vettä paljon? Miten suojautua?
Kommentit (8)
Täällä ainakin lämmintä; partsin mittari näyttää 22 ja sisällä 24. Toppi ja shortsit päällä. Kohta lenkille ja veikkaan että tulen olemaan hiestä märkänä.
Odotellaan, jos ne kaikki viis päivää taas tulee tänäkin kesänä. Ei tarvi ainakaan vielä sitä villapaitaa ottaa pois.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eilen sai hyvät rusketusraidat Marco Pololla, varsinkin ku unohdin laittaa aurinkorasvaa 😃
Ruskettuu sitä 15 asteessakin, mutta ei se hellettä ole.
Aamulla olikin viileää, kaksi paitaa ja neule.
Ihanat kelit lenkkeilyyn ja pihatöihin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eilen sai hyvät rusketusraidat Marco Pololla, varsinkin ku unohdin laittaa aurinkorasvaa 😃
Ruskettuu sitä 15 asteessakin, mutta ei se hellettä ole.
Oli 21 😎
laita myös kaulahuivi ja tosiaankin kaksi villapaitaa ja villasukat myös, lämmintä päivää vaan sulle...
Eilen sai hyvät rusketusraidat Marco Pololla, varsinkin ku unohdin laittaa aurinkorasvaa 😃