Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi otat tatuointeja?

Vierailija
28.06.2026 |

Jos sinulla on paljon tatuointeja kehossasi, kerrotko mikä on niiden tarkoitus tai viesti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään imeä paljon munaa.

 

N25

2/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä yhtään, mutta nyt oon saanu jo kaks haastetta 😅 En tiedä vielä, otanko 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ota.

En ole mikään tyhmä bimbo.

Vierailija
4/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ota.

En ole mikään tyhmä bimbo.

No naiset ne vasta huo ria on!

Vierailija
5/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT ja BT porukka ottaa tatskoja.

Vierailija
6/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen arvot ja ajatukset muuttuu elämän aikana. Kadun suuresti nuorena ottimiani tatuointeja eikä minulla ole varaa poistaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ota.

En ole mikään tyhmä bimbo.

No naiset ne vasta huo ria on!

Miten huoraaminen ja tatuoinnit liittyvät toisiinsa?

Vierailija
8/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja ei kannata ottaa hetken mielijohteesta, koska ne ovat pysyviä ja niiden poistaminen on kallista sekä kivuliasta. Mieltymykset ja elämäntilanteet voivat muuttua ajan myötä, jolloin tatuointi ei enää tunnukaan hyvältä idealta. Lisäksi tatuoinnit voivat aiheuttaa iho-ongelmia tai vaikuttaa siihen, millaisen ensivaikutelman muut ihmiset saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy "katu-uskottavuus"..ei ihan jokainen tule urputtamaan..

Vierailija
10/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias kun otin tatuoinnit. Eli ei järjen hiventä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei oo vielä yhtään, mutta nyt oon saanu jo kaks haastetta 😅 En tiedä vielä, otanko 😂

Tatuoi possujuna reiden ympärille kiertämään.

Vierailija
12/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä nuoruuden syntejä,

ensimmäinen kolmekymppisenä,

toinen nelikymppisenä,

kolmas viiskymppisenä ja 

tahti vaan kiihtyy...

 

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut hankkivani pienen tatuoinnin nilkkaan tai muuhun vastaavaan paikkaan pitkäaikaisen, elämääni paljon parantaneen harrastukseni pohjalta. Ilmankin olen pärjännyt ja pärjäisin mutta minusta pieni symbolinen kunnianosoitus olisi nätti ajatus ja myös mahdollinen keskustelun lähde. Vielä harkinnassa vaikka useamman vuoden olen jo sellaista halunnut.

Vierailija
14/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tatuointeja siksi etten halua erottautua porukasta.

Asun Itähelsinkiläisessä mamughetossa ja täällä kaikilla lähipubien kävijöillä on tatuointeja mitä syrjäytyneempi sitä enemmän.

Ideologisesti työttömänä pystyn myös välttelemään työkkärin pakkotyöhakemuksia nenänpäähän ottamani Petteri Punakuono tatskan avulla joka sointuu aika mukavasti nenärenkaan kanssa sillä porothan ovat pukille samanalaista nenästä vedettävää orjatyövoimaa kuin me proletariaattikin.

Vallankumousta odotellen istun Manskulla muiden Elonapinallisten kanssa häriten sikaporvareiden autoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan keksinyt tatuoida käsiinsä pysyviä panohanskatatuointeja?

Vierailija
16/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme