Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman parkkipaikalla takakonttikirppiksessä maksoi villapaita tänään 200€

Vierailija
27.06.2026 |

Samalla myyjällä oli käytetyt farkut hintasn 100€. Toinen myyjä pyyteli ohuesta sifonkipaidasta 35€ ja kolmannessa oli kulahtanut aurinkolätsä 15€


Ovatko ihmiset menettäneet suhteellisuudentajunsa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita oli merkiltään? Farkut oli merkiltään? 

Vierailija
2/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myyntilupa kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea hintahan riippuu ihan merkistä tai materiaalista. Jos villapaita oli kasmiria ja sifonkipaita sittenkin silkkinen merkkivaate, niin hinta on saattanut olla kohdallaan. 

Vierailija
4/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on käsinkudottu villapaita niin jo lankoihin on voinut mennä tuo 200€, kutominen on kallis harrastus ja se että temusta saa jonkun muovilangasta koneella tehdyn "villapaidan" kymppillä saa ihmiset itkemään kun joku suomalainen ei myy omia paitoja samaan hintaan.

En kyllä itsekään maksaisi noin paljoa, mutta minulla on oma kutoja jolta saan sellaisia sukkia ja paitoja kun haluan ja äiti ei halua niistä rahaa.

Ja ei tarvitse takertua kutomiseen, äiti sanoo kutovansa, vaikka kieliopillisesti neilominen voisi olla oikea sana.

Vierailija
5/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut kirpputorit ja second hand liikkeissä pyörimisen, kun ei niistä enää saa järkevään hintaan ostettua yhtään mitään.

Kuuntelin systeriä, kun oli käynyt Kontissa ja Uffilla. Reilu satku. mikroshortsit, t-paita ja semmoinen kotikutonen huivihko. Ei mitään pointtia, uutenakin saa parempaa ja vaihtoehtoja.

Vierailija
6/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ihan mielelläni kauniin villapaidan 200 eurolla, jos paita on laadukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on käsinkudottu villapaita niin jo lankoihin on voinut mennä tuo 200€, kutominen on kallis harrastus ja se että temusta saa jonkun muovilangasta koneella tehdyn "villapaidan" kymppillä saa ihmiset itkemään kun joku suomalainen ei myy omia paitoja samaan hintaan.

En kyllä itsekään maksaisi noin paljoa, mutta minulla on oma kutoja jolta saan sellaisia sukkia ja paitoja kun haluan ja äiti ei halua niistä rahaa.

Ja ei tarvitse takertua kutomiseen, äiti sanoo kutovansa, vaikka kieliopillisesti neilominen voisi olla oikea sana.

Tietsä ei se voi olla ostajan syy, että lankoihin on mennyt 200 euroa. Kirppareilta pitää saada halvalla vaatteita, ihan sama mitä matskua ja kuka ne on ommeltanut. Myy sitten jossain muualla, jollekin massikeisarille.

Vierailija
8/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin ihan mielelläni kauniin villapaidan 200 eurolla, jos paita on laadukas.

Ostaisitko tuolla hinnalla, jos villapaita on käytetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on käsinkudottu villapaita niin jo lankoihin on voinut mennä tuo 200€, kutominen on kallis harrastus ja se että temusta saa jonkun muovilangasta koneella tehdyn "villapaidan" kymppillä saa ihmiset itkemään kun joku suomalainen ei myy omia paitoja samaan hintaan.

En kyllä itsekään maksaisi noin paljoa, mutta minulla on oma kutoja jolta saan sellaisia sukkia ja paitoja kun haluan ja äiti ei halua niistä rahaa.

Ja ei tarvitse takertua kutomiseen, äiti sanoo kutovansa, vaikka kieliopillisesti neilominen voisi olla oikea sana.

Lankoihin menee joku 50€ kun 100% villaa. Alesta saa vielä halvemmalla.

Vierailija
10/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea hintahan riippuu ihan merkistä tai materiaalista. Jos villapaita oli kasmiria ja sifonkipaita sittenkin silkkinen merkkivaate, niin hinta on saattanut olla kohdallaan. 

Kasimir? Se räppäri Kasimir?