Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta työtuntia kuukaudessa teet? Kuinka monta burnouttia takana?

Vierailija
27.06.2026 |

Itsellä yli 120 ja 2 burnouttia takana sekä lukuisia ahdistuskohtauksia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä teen töitä sellaiset 450 tuntia kuukaudessa, ei burn outeja.

Tätä on yrittäminen.

Vierailija
2/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-80 maksettua + maataloushommat + metsätaloushommat päälle. Nolla burn outtia, ihan mukava kun pääsee jotain tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 x 12h yövuoroa eli 120h kuussa. Siitä 2200-2700 netto riippuen viikonloppuöiden määrästä.

- soteyökkö

Vierailija
4/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä teen töitä sellaiset 450 tuntia kuukaudessa, ei burn outeja.

Tätä on yrittäminen.

Jotain toimistohommia vai?

Ap

Vierailija
5/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

O tästä viikosta lähtien. Määräaikainen sopimus päättyi viime sunnuntaina. En aio pitää kiirettä uuden työn hankinnassa, koska en halua elää jatkuvasti seuraavaa burn outia peläten. 

Vierailija
6/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä ja en koskaan ole toipunut burniksesta. Se muuttaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä teen töitä sellaiset 450 tuntia kuukaudessa, ei burn outeja.

Tätä on yrittäminen.

Jotain toimistohommia vai?

Ap

Sanotaan vaikka niin, että tietokone on aina töissä mukana.

Vierailija
8/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 60 h tällä hetkellä. Joskus tein sen 270-300 h/kk ja siitä seurasi sitten burnout.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 180h/kk

2 burn outtia ja alkoholismi takana.

Nyt olen taas hyvissä voimissa. M40

Vierailija
10/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 ja risat tuntia viikossa, 40v töitä takana, 0 burnouttia. Talo rakennettu ja lapset kasvatettu. Eläkkeeseen 3 vuotta 4kk. Ei ole aikaa ollut palaa loppuun ja onnaksi olen nähnyt maailman ennen kuin se meni näin p@skaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin 43 tuntia viikossa, joten jos ajatellaan kuukaudessa olevan neljä viikkoa, niin 172 tuntia kuussa. Ei yhtään burn outia. 
T. Sairaanhoitaja

Vierailija
12/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 x 12h yövuoroa eli 120h kuussa. Siitä 2200-2700 netto riippuen viikonloppuöiden määrästä.

- soteyökkö

10 työvuoroa ja 20 vp kuussa. Helposti tää mieluummin kuin 20 arkiaamua ja 8 viikonloppuvapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tein vuosikymmeniä 215-290h/kk ja kotityöt päälle, eikä siitä tullut burnoutia. Nyt olen ansaitulla vanhuuseläkkeellä.

Vierailija
14/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena tuli tehtyä 36 tuntisia työpäiviä... ei mitään järkeä polttaa itseään loppuun... kukaan ei muista vaikka annat kaikkesi firmoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sori, tuo oli 3 viikon työtunnit. Kuukaudessa siis 180.

Ap

Vierailija
16/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tee, mutta aikoinaan tein  joka  viikonpäivä pääsääntöisesti  6.15- 21.00 ja joskus  lisäksi  yökierros  3t välein . Koko ajan niin paljon tekemistä, ettei masennus edes tullut mieleen

Vierailija
17/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan burnoutin kanssa ei tavinnut enää mennä edes työterveyteen kun sain psykologilta sen verran hyvät ohjeet että pystyin käsittelemään itse sen.

Ap

Vierailija
18/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-80 maksettua + maataloushommat + metsätaloushommat päälle. Nolla burn outtia, ihan mukava kun pääsee jotain tekemään.

siis viikossa piti sanomani.

Vierailija
19/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin 52-55 h/viikko. En noudata millään tavalla 'normaalia' työaikaa, teen silloin kun siltä tuntuu. Saatan aloittaa työt klo 3 aamulla ja lopettaa joskus 22-23. Sitten lepään 8-10 h ja teen taas 10-12 h päivän. Ihan sama, onko viikonloppu vai arkipyhä, työt pitää hoitaa. Saan myös mielestäni riittävän korvauksen, ihan ilman ylityö- tai vuorolisiä. Eikä tunnu missään, ei pienintäkään burnoutin merkkiä, vaikka näin olen mennyt jo yli 30v.

Vierailija
20/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 12-15 tuntisia päiviä vuosia ja paloin loppuun. Tienasin kyllä valtavasti rahaa. Meni 3 vuotta kun jaksoin taas töihin, myin firmani ja tienasin paljon rahaa. Meinasi käydä sama uudelleenkin. Olen työhullu koska olen sinkku ja ei kotonakaan ollut mitään tekemistä eikä kukaan odottanut minua. En tavannut sukulaisia tai valjeäni pariin vuoteen koska tein töitä.