Mitä täytteitä lihapiirakkaan?
Iso lauantaimakkaratanko, muutama grillimakkara, nyrkillinen voita, 400g juustoa ja litra majoneesia, sekä 12 kananmunaa.
Mitä muuta vielä?
Kommentit (20)
Mitä niitä valkkaamaan ja hieromaan. Siitä vaan kaikki samaan piirakkaan ja samaan kasaan. Hyvä siitä tulee👍
Kyllä vähän kasviksia ois hyvä, vaikka ketsuppia tai sibappia?
Täytteeksi aina :pärettä ja paskaa
Snellmannin kebablihaa! Sipulia ja vtusti juustoa. Uunissa tehtynä. Nam!
jaa, mä olisin sanonut, että naudanjauhelihaa, ohraa, sipulia, kirveliä, mustapippuria ja suolaa. Ei muuta tarvita, kun on niin hyvää.
Suolakurkkua, kapriksia, siinä ideoita
Kurkkusalaattia, paahdettua sipulia ja cheddaria. Löräys ketsuppia ja purskaus sinappia.
Vierailija kirjoitti:
Suolakurkkua, kapriksia, siinä ideoita
Miltä "siinä ideoita" maistuu lihiksen sisällä?
Kaksi Kivikylän nakkia + mausteet.
Jos jostakin saisi vielä kunnollisia lihapiirakoita niin ei ne mitään täytteitä tarvitse, mausteita korkeintaan.
https://www.limingantullinautogrilli.fi/autogrilli/ tuolta saa tämän:
Pekan salaattiannos: Lihapiirakka, 2 x Wurstimakkarasiivu, Juusto, paistettu kananmuna, salaatti, majoneesi, sinappi, ketsuppi, sipuli , kurkkusalaatti.
Keitetty kananmuna, savukinkkua pari siivua, kurkkusalaattia. Sen tilaan aina Lappeenrannan torilla käydessäni eli vetyn.
Jauhelihaa, paistettua sipulia, sieniä, ruohosipulia, grillimausteet, makkarapalat, juustoa, lempivihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.limingantullinautogrilli.fi/autogrilli/ tuolta saa tämän:
Pekan salaattiannos: Lihapiirakka, 2 x Wurstimakkarasiivu, Juusto, paistettu kananmuna, salaatti, majoneesi, sinappi, ketsuppi, sipuli , kurkkusalaatti.
Tuo alkaa olla jo vähän sinne päin.
Kilo laardia.