4 vuodenaikaa pizza
Voiko pizzan tilata tällä nimellä, oletteko tilanneet näin ?
Kommentit (10)
Jos sinulla ei ole mitään asiaa, niin ei tarvitse kirjoittaa mitään.
Selkeämpää tilata neljä asemaa kun vastaanottaja ei välttämättä ole lukenut
Onko joku joskus saanut Suomessa quatron, missä ne täytteet on jaettu neljään lohkoon eikä kaikkia ole läntätty keskenään sekaisin? Niinpä.
Voi tilata. Kyllä pitseriassa työntekijöillä on sanasto hallussa. Ja jos ei muuten löydy yhteistä kieltä, niin aina voi näyttää sormella listalta. Menet vaan rohkeasti kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus saanut Suomessa quatron, missä ne täytteet on jaettu neljään lohkoon eikä kaikkia ole läntätty keskenään sekaisin? Niinpä.
Olen. Yllätyin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään asiaa, niin ei tarvitse kirjoittaa mitään.
Jos sulla ei ole mitään muuta tekemistä, niin kaiveleppas persettäsi sen aikaa ja haistele sen jälkeen sormiasi.
En koskaan osta pikaruokaa
tai wolttaa. x
Onko tullut tilattua ?