Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela kannustaa meidän perhettä asumaan erillään, onpas tosi "hieno" systeemi!!

Vierailija
27.06.2026 |

Jos muutan tyttöystäväni ja lapseni luo, niin menetämme: kelan elatustuen, yh-korotuksen lapsilisästä, mun toimeentulotuen perusosan, mun korotusosan toimeentulotuesta (lapsen vierailujen takia).

 

Mitä ihmeen järkeä että systeemi on tällaiseksi tehty?? Ei mun tyttöystävällä olisi varaa elättää mua jos muutan sinne!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, on valuvikoja

Vierailija
2/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa. 

Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kelasta vaan perus lapsilisät. Ihan paikallani olen tullu toimeen,eikä mitään tukia tai korotuksia ole tarvinnut. Kato palkka on keksitty. 

Vierailija
4/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa. 

Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!

 

Ap

Oi, mistä noin vastuullisia perheenisiä löytää?

Vierailija
5/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole tyttöystävää eikä lasta. NEXT!

Vierailija
6/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tarvitset korotettua toimeentulotukea? Ethän sinä elätä lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa. 

Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!

 

Ap

Et saa. Mene luuseri töihin.

Vierailija
8/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä siinä sankari, sossupummi joka nyhtää yhteiskunnalta kaikki mahdolliset tuet eikä mikään riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun avovaimoni kanssaa erillään. Nukun vaimoni luona useammin mutta kelan tukien takia mulla on oltava asunto koska en halua avovaimon elättävän minua vaikka sille se olisi sopinut. Näin ollut jo 6 vuotta. En saa tarpeeeksi hyvä palkkaistta työtä että kannattaisi muuttaa yhteen.

Vierailija
10/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa. 

Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!

 

Ap

Oi, mistä noin vastuullisia perheenisiä löytää?

Ap:n mielikuvituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faulty system

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan