Lue keskustelun säännöt.
Äänestäisin Anoa uudestaan!
Kommentit (3)
HAHHAAA! Elämästä ja maailmasta vieraantunut suljettujen osastojen potilas yrittää kirjoittaa jotain pilkallista! Olet todella lapsen tasolle jäänyt! Olet ansainnut kaiken sen pilkan ja halveksunnan mitä saat joka päivä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et ole äänestänyt Anoa ennenkään, ethän ole edes samassa vaalipiirissä, etkä uskalla äänestämään koska siellä on ihmisiä.
Mutta niin hölmöhän sinä olet että olisit voinutkin äänestää Anoa, jos uskaltaisit ulos ja jos olisit samasta vaalipiiristä.