Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen masentuu jos ei pääse reissaamaan ulkomaille?

Vierailija
27.06.2026 |

Tai sitten alkaa mahdoton ylisuorittaminen että saa rahat kasaan jos on pienituloisesta perheestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pääsisi? Lähtee vaan.

Vierailija
2/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pääsisi? Lähtee vaan.

Kaikilla ei ole rahaa jos esim juoppo vanhemmat eikä ole löytänyt vielä töitä.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun koulussa otettiiin aina kesäloman jälkeen kierros, mitä kukakin oli tehnyt. Kaikki muut olivat käyneet ulkomailla. 

Vierailija
4/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun koulussa otettiiin aina kesäloman jälkeen kierros, mitä kukakin oli tehnyt. Kaikki muut olivat käyneet ulkomailla. 

Tuntemani nuori nainen joutui hoitoon koska katsoi somesta muiden elämää. 

 

Ap

Vierailija
5/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisesta perheestä? Siis käytätkö itse vanhempiesi rahoja reissailuun vai mitä selität?

Vierailija
6/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap masennut jos nainen on onnellinen? Ei luulis olevan sulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun koulussa otettiiin aina kesäloman jälkeen kierros, mitä kukakin oli tehnyt. Kaikki muut olivat käyneet ulkomailla. 

Tuntemani nuori nainen joutui hoitoon koska katsoi somesta muiden elämää. 

 

Ap

Tuntemani vanhempi mies joutui hoitoon kun seurasi vain muiden elämää ja kirjoituksia netistä.

Vierailija
8/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap masennut jos nainen on onnellinen? Ei luulis olevan sulta pois.

En vaan miksi se matkustelu on niin tärkeä naisille? Hirveä ahdistus ja depressio tulee jos ei pääse ulkomaille.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap masennut jos nainen on onnellinen? Ei luulis olevan sulta pois.

Ihan periaatteen vuoksi pitää valittaa jos joku on onnellinen.

Vierailija
10/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei lähde miehen selän takaa salaa ulkomaille. Mutta mies kyllä häärää selän takana pil lu a salaa naiselta.

Just näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap masennut jos nainen on onnellinen? Ei luulis olevan sulta pois.

En vaan miksi se matkustelu on niin tärkeä naisille? Hirveä ahdistus ja depressio tulee jos ei pääse ulkomaille.

 

Ap

Matkustelu on hauskaa ja osa meistä tykkää matkailla. Se riippuu yksilöstä, ei kaikki naiset tykkää, vastaavasti moni mies tykkää. Eikä siitä mitään masennusta tule, jos ei reissaaminen onnistu, vaan masis tulee siitä, että elämä on siinä jamassa ettei ole varaa tehdä kivoja asioita. Ihan yhtä lailla pätee miehiinkin, että paha mieli iskee jos raha on vähissä.

Siinä pientä faktaa seksistiseen kuplaasi.

Vierailija
12/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei lähde miehen selän takaa salaa ulkomaille. Mutta mies kyllä häärää selän takana pil lu a salaa naiselta.

Salaa? Omilla rahoilla voi reissata niin paljon kuin sielu sietää.

Ne rahat on saatu ilmaiseksi loisimalla julkisen puolen suojatyöviroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap masennut jos nainen on onnellinen? Ei luulis olevan sulta pois.

Ihan periaatteen vuoksi pitää valittaa jos joku on onnellinen.

Miksi niitä masennuslääkkeitä ja terapiaa tarvii, jos on niin onnellinen?

Vierailija
14/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pääsisi? Lähtee vaan.

Kaikilla ei ole rahaa jos esim juoppo vanhemmat eikä ole löytänyt vielä töitä.


Ap

Sitten ei muu auta kuin loikkaus itärajan yli ja hupsis!, olet ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käykööt vaikka 5 kertaa vuodessa ulkomailla kunhan minun ei tarvitse lähteä kun ei ulkomaan matkailu kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
16/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei lähde miehen selän takaa salaa ulkomaille. Mutta mies kyllä häärää selän takana pil lu a salaa naiselta.

Salaa? Omilla rahoilla voi reissata niin paljon kuin sielu sietää.

Ne rahat on saatu ilmaiseksi loisimalla julkisen puolen suojatyöviroissa.

Uliuli valivali. 

Vierailija
17/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät eivät ole päässeet. 90-luvun alussa viimeksi matka.

Vierailija
18/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masennu. Ajattelen ekologisesti. Katsokaa Euroopan tappohelteitä ja niiden vaikutusta jo kuolintilastoihin. Vastuullisena matkailijana lähden seuraavan kerran maata pitkin Eurooppaan, junalla/bussilla. Tää on jo suosittua. Siinä näkee monta kaupunkia. 💪🏻

Vierailija
19/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oman elämänsä "Alluko" täällä taas ulisee miksi naiset blaa blaa blaa?

Vierailija
20/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa. Myös pääkoppaa niin, ettei ole niin ahdasmielinen muunmaalaisia kohtaan.

Semmoisessa ihmisessä on jotain vikaa, joka ei halua koskaan nähdä kuin omaa kotimaataan ja siitäkin vain sitä, minkä on jo moneen kertaan nähnyt.

Jotkut ovat laajentaneet matkojaan jo maapallon ulkopuolellekin (astronautit ym.), koska ihmisiä yleensä ottaen kiinnostaa nähdä ja kokea uutta ja kenties vähän seikkaillakin. Jos ihmistä ei kiinnosta mikään tällainen, se on minusta outoa, eikä se, että haluaa reissata ja nähdä maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme