Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Hesarin juttujen kommentit

Vierailija
27.06.2026 |

Kovaa settiĂ€đŸ˜‚

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mutta ne sentÀÀn kehtaa kirjoittaa omalla nimellÀÀn

Vierailija
2/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta ne sentÀÀn kehtaa kirjoittaa omalla nimellÀÀn

KyllĂ€hĂ€n sitĂ€ omassa kuplassaan kehtaa omalla nimellĂ€ esiintyĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu ettÀ AL kommenteissa on myös kovin "tietÀviÀ". Mutta asioissa on eri puolia ja saa inhimillisyyttÀ olla.

Vierailija
4/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sitö suomalaiset ajattelevat.

Vierailija
5/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.

Vierailija
6/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EiköhÀn siellÀ modet pidÀ huolen, ettÀ ainoastaan virallisen linjan mukainen vasemmistopropaganda pÀÀsee lÀpi kommentteihin

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.

ElÀkkeellÀ olevia oikeistokÀppÀnöitÀ joiden ei tarvi enÀÀ vÀlittÀÀ tunnistaako joku.

Vierailija
8/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ ne kirjoitti roskalehteen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mitĂ€ hesarista. Iltsikoissa kai ne kunnon juntit aukoo pÀÀtĂ€nsĂ€. 

Vierailija
10/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ ne kirjoitti roskalehteen.

Woke- juttuja, eivÀt muut pÀÀse vassarilehteen lÀpi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.

Onko ns. besserwisser??

Vierailija
12/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiköhÀn siellÀ modet pidÀ huolen, ettÀ ainoastaan virallisen linjan mukainen vasemmistopropaganda pÀÀsee lÀpi kommentteihin

Hesari vasemmistolainen? Oletko jonkinlainen idiootti? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

boomereita

Vierailija
14/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.

ElÀkkeellÀ olevia oikeistokÀppÀnöitÀ joiden ei tarvi enÀÀ vÀlittÀÀ tunnistaako joku.

 

Jep. Tosi kylmÀÀvÀÀ ja heikompiosaisia halveksivaa kommentointia usein.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kommenteista saa hyvÀn kuvan siitÀ miksi tÀmÀ maa on nÀin huonossa jamassa

Vierailija
16/16 |
27.06.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitĂ€ hesarista. Iltsikoissa kai ne kunnon juntit aukoo pÀÀtĂ€nsĂ€. 

Ne Iltsikan lukijat on myös tÀÀllÀ Vauvalla.

 KyrĂ€illÀÀn sivistyneempiĂ€ HS lukijoita, ja  haukutaan lehteĂ€ itse sitĂ€ lukematta. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yksi yksi