Hesarin juttujen kommentit
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No mutta ne sentÀÀn kehtaa kirjoittaa omalla nimellÀÀn
KyllÀhÀn sitÀ omassa kuplassaan kehtaa omalla nimellÀ esiintyÀ.
Tuntuu ettÀ AL kommenteissa on myös kovin "tietÀviÀ". Mutta asioissa on eri puolia ja saa inhimillisyyttÀ olla.
Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.
EiköhÀn siellÀ modet pidÀ huolen, ettÀ ainoastaan virallisen linjan mukainen vasemmistopropaganda pÀÀsee lÀpi kommentteihin
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.
ElÀkkeellÀ olevia oikeistokÀppÀnöitÀ joiden ei tarvi enÀÀ vÀlittÀÀ tunnistaako joku.
No mitÀ hesarista. Iltsikoissa kai ne kunnon juntit aukoo pÀÀtÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ne kirjoitti roskalehteen.
Woke- juttuja, eivÀt muut pÀÀse vassarilehteen lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.
Onko ns. besserwisser??
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn siellÀ modet pidÀ huolen, ettÀ ainoastaan virallisen linjan mukainen vasemmistopropaganda pÀÀsee lÀpi kommentteihin
Hesari vasemmistolainen? Oletko jonkinlainen idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon samat nimet kommentoivat. SiellÀ on 20-30 vakiokommentoijaa, joilta löytyy mielipide ihan kaikkeen.
ElÀkkeellÀ olevia oikeistokÀppÀnöitÀ joiden ei tarvi enÀÀ vÀlittÀÀ tunnistaako joku.
Jep. Tosi kylmÀÀvÀÀ ja heikompiosaisia halveksivaa kommentointia usein.
Kommenteista saa hyvÀn kuvan siitÀ miksi tÀmÀ maa on nÀin huonossa jamassa
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ hesarista. Iltsikoissa kai ne kunnon juntit aukoo pÀÀtÀnsÀ.
Ne Iltsikan lukijat on myös tÀÀllÀ Vauvalla.
KyrÀillÀÀn sivistyneempiÀ HS lukijoita, ja haukutaan lehteÀ itse sitÀ lukematta.
No mutta ne sentÀÀn kehtaa kirjoittaa omalla nimellÀÀn