Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset ei vaan voi ajaa omalla kaistalla?
27.06.2026 |
Tänääkin 80 alueella jouduin hiljentämään vauhtiani reilusti ettei tule nokkakolaria kun vastaantuleva auto ajoi väärällä kaistalla. En vaan ymmärrä miksi ihmiset leikkivät hengellään tuolla tiellä ajamalla vastaantulijoiden kaistalla.
Ihmettelen myös näitä jotka kaupungeissa vaihtelee kaistoja, eikö ne tiedä mikä kaista on oikea?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla