Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Politiikan konkarin mukaan hallitus ei tule hajoamaan koska "ministerisalkut ja Audi-kyyti ovat niin rakkaita"

Vierailija
27.06.2026 |

ihmettelee sitä, että tyhjää äänestänyt Rkp vaikuttaa olevan jonkinnäköisessä erityissuojeluksessa.

Hän kuitenkin arvioi, että puolue oli laskelmoinut tyhjän äänestämisen olevan mahdollista ilman hallituksen kaatumista. Äänestyksestä oli poissa peräti 13 demaria.

- Ei ikinä minun aikanani olisi uskallettu toteuttaa tällaista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012102662.html

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noidenkin jotka tänne päättävät tulijoista pitäisi liikkua matkansa omilla maksamillaan kyydeillä.Eikä valtion maksamilla kun palkkansa ovat ruhtinaalliset saaneet ja muiden palkkoja alentaneet .Turha ruikuttaa että pelottaa niin täällä muitakin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme