Lue keskustelun säännöt.
IS: Politiikan konkarin mukaan hallitus ei tule hajoamaan koska "ministerisalkut ja Audi-kyyti ovat niin rakkaita"
27.06.2026 |
ihmettelee sitä, että tyhjää äänestänyt Rkp vaikuttaa olevan jonkinnäköisessä erityissuojeluksessa.
Hän kuitenkin arvioi, että puolue oli laskelmoinut tyhjän äänestämisen olevan mahdollista ilman hallituksen kaatumista. Äänestyksestä oli poissa peräti 13 demaria.
- Ei ikinä minun aikanani olisi uskallettu toteuttaa tällaista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä noidenkin jotka tänne päättävät tulijoista pitäisi liikkua matkansa omilla maksamillaan kyydeillä.Eikä valtion maksamilla kun palkkansa ovat ruhtinaalliset saaneet ja muiden palkkoja alentaneet .Turha ruikuttaa että pelottaa niin täällä muitakin .