Lue keskustelun säännöt.
Jos vastaat uuteen seuranhakuilmoitukseen, ja heti sen jälkeen ilmoitus poistuu, jatkatko yhä keskustelua?
27.06.2026 |
En keksi mitään muuta syytä hiljaisuudelle kuin sen että poistin koko ilmoituksen. Voiko joku siis ottaa sen jotenkin negatiivisena asiana?
Ja yhteydenotot siis yhä toimisi, vaikka ilmoitusta ei enää olekaan.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisko jotain perustellumpia vastauksia? Onko se jotenkin uhka, jos huomaa toisen poistaneen ilmoituksensa? Kun siihen voi kuitenkin olla useita syitä.
Riippuu henkilöstä.