Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestäisitkö miestä

Vierailija
27.06.2026 |

...joka on takertuvaa tyyppiä? Päivässä lähettää arviolta 20-100 viestiä. Kaikki liikenevä aika pitäisi olla yhdessä. Loukkaantuu tai mököttää jos joskus harvoin meinaan viettää aikaa kaverin kanssa. Ollaan jo keski-ikäisiä. Toitottaa rakkauden tunnustusta usein, tässä vähän helpotusta kun sanoin että uskon vähemmälläkin vaikket sanoisi sitä 5-10 kertaa päivässä. Haluaisi et muuttaisin pian hänen luokseen. Ollaan tapailtu alle vuosi. Miltäs naiset kuulostaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. 

Vierailija
2/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kauhealta joten en!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaali mies. Kyl mäkin oon aika innoissani leideist mut toi on jo sairasta.

M35

Vierailija
4/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet narsisia ja väkivaltaista miestä. Suhteessa pitää saada olla vapaa tekemään asioita eikä koko ajan tarvii olla yhdessä. Olet tossun alla selvästi.

Vierailija
5/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä olet hengissä.

Vierailija
6/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kauan olette tapailleet? Mä olisin lopettanut jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi. Sitäpaitsi pelkäisin, että ukko pimahtaa jos suhde syvenisi ja sitten lähtisin. Kyllä hullut on laitettava syrjään ihan alkuseulonnassa. Sairastahan tuo on ja sen, Ap, tiedät itsekin. 
 

Vierailija
8/8 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuu tai mököttää jos tapaat muita? Herraisä, etkö oikeasti tajua ihan itse, että tuo on SAIRASTA? Lopeta tapailu VÄLITTÖMÄSTI.