Lue keskustelun säännöt.
Minkä merkkinen monivitamiinitabletti sinulla on käytössä?
Kommentit (5)
Jalapenot, vitamiinipommi.
Ei tarvi pillereitä popsia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ne kannattaa ostaa erikseen kaikki vitamiinit , toimii paremmin.
Orion. Olen Orion tähdistön reptiliaanien ja archonnoitien (siellä väitetty olevan Linnunradan johto) pillerien vallassa. Tai ehkä ei. ;)
Vida on hyvä merkki.