Miehilläkin ja no naisilla ihan sama asia ensimmäinen virhe ajattelussa on se että pitää "kelvata" jollekkin toiselle
Sun ei tarvi "kelvata" yhtää kellekkää. Jos ajattelutapa on se että sun täytyy vaan kelvata niin se lähtökohta on jo itsessään ihan metsissä. Mikää muu MIEHENÄ ei oo naurettavampaa lukea kuin toisten miesten kirjoittelu että miksi naiset ei "kelpuuta" minua. :D Aseta se oma arvo itse itselles !!! Jos lähtökohta on se että sua ei haluta jonnekkin niin sillon SÄ ET MENE SINNE !! !!!! ! Sä luot oman arvon itselles ja annat niiden tulla sun luo.
Kommentit (10)
Olen itse ollut vähään tyytyväinen. Minulle on aina kelvannut ihan tavallinen nainen. En ole metsästänyt mitään salikissaa. Autonkin olen ostanut Toyotan mihin on varaa vaikka Porschen kyllä ottaisin jos sellaisen saisin.
Miksi naiset eivät ota mua koskaan vaikka yritän saada heidän huomiotaan olemalla juuri oikeanlainen? Miten saada naista?
Joskus käy niin ettet sä kelpaa sille leidille joka on sulle The Leidi, mut sellasta elämä on.
M35
Vierailija kirjoitti:
Ainut mies koko palstalla kuka tajuaa
niin varmaan onkin ainoa. minä en tajunnut.
jos en mene jonnekin, jonne minua ei haluta, niin silloinhan juuri en mene sinne, koska en kelpaa sinne!
ja on tässä odoteltu. ei ole jonoa kertynyt oven taakse.
Näiden itku incelien vika on siinä etteivät omista tippaakaan itsevarmuutta. Kukaan jaksa epävarmaa itkupilliä.
Juha Tapiokin laulaa että kelpaat kelle vain.
Mutta minäpä en halua kelvata kelle vain, haluan kelvata vain tietyn tyyppisille. Jos en kelpaa heille niin sitten ei, ollaan ilman😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät ota mua koskaan vaikka yritän saada heidän huomiotaan olemalla juuri oikeanlainen? Miten saada naista?
Ole oma itsesi, älä yritä kun se liika yrittäminen karkoittaa kenet vain
Vierailija kirjoitti:
Näiden itku incelien vika on siinä etteivät omista tippaakaan itsevarmuutta. Kukaan jaksa epävarmaa itkupilliä.
Miten saada lisää itsevarmuutta ja naisia?
Ainut mies koko palstalla kuka tajuaa