Lue keskustelun säännöt.
Pellavahousut vai maksihame?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä uskon et kummassa tahansa sä näytät hyvälle.
M35
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hameihminen
Määä en tänne tuuleen kerro.. moukat voi luetella.
Enpä käytä pellavavaatteita enkä minkäänlaisia hameita.
Pellavahousut. Tykkään pellavasta ja housut eivät rajoita liikkumista/asentoja.