Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikuttaja joutui päivystykseen – hoitajien käytös yllätti

Vierailija
27.06.2026 |

 

– Kukaan ei kysynyt, miten minulla menee.


 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikuttaja" on saanut tärkeää sisältöä kanavalleen 🤣🤣 Ettekste tiedä kuka mä oooooooon?!

Vierailija
2/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että vaikuttaja ehkä ei ollut niin yllättynyt, kuin toimittaja.


Jotenkin niitä hoitajia on muistettava päivittäin lehdissä haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös hoitaja ja en kyllä ikinä kysy potilailta miten menee. Kavereilta voin kysyä.


Potilailta kysyn, saitko nukuttua, onko kipuja, haluatko syötävää yms.

Vierailija
4/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikku ei ole päivystysasia. Korvahuuhtelun voi pyytää omalta terveysasemalta.

Vierailija
5/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikku ei ole päivystysasia. Korvahuuhtelun voi pyytää omalta terveysasemalta.

😂

Vierailija
6/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sitä oli perseeseen purrut ja mies kiljuu ku neiti! Oikea lumihiutale!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta ja uhriutumista taas. Tuon artikkelin mukaan kertoo itsekin, että sai tarvittavan hoidon, mitä muuta aikuinen mies oikein olettaa? Hei haloo, koira åuri yllättäen ja sai päivystyksessä asianmukaisen hoidon, silti kehtaa valittaa. Eikö fiksumpaa olisi tehdä päivitys ja kiittää saamastaan hoidosta? 

Vierailija
8/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan vaikuttaja? Antakaa minun kaikki kestää-)))! Itsestään höpöttäjä on nykyään siis vaikuttaja?

-))))!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta ja uhriutumista taas. Tuon artikkelin mukaan kertoo itsekin, että sai tarvittavan hoidon, mitä muuta aikuinen mies oikein olettaa? Hei haloo, koira åuri yllättäen ja sai päivystyksessä asianmukaisen hoidon, silti kehtaa valittaa. Eikö fiksumpaa olisi tehdä päivitys ja kiittää saamastaan hoidosta? 

Olisi soittanut mummonsa pitämään kädestä ja silittämään päätä.

Vierailija
10/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös hoitaja ja en kyllä ikinä kysy potilailta miten menee. Kavereilta voin kysyä.


Potilailta kysyn, saitko nukuttua, onko kipuja, haluatko syötävää yms.

Täähän se ois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän