vaikuttaja joutui päivystykseen – hoitajien käytös yllätti
Kommentit (10)
Musta taas tuntuu, että vaikuttaja ehkä ei ollut niin yllättynyt, kuin toimittaja.
Jotenkin niitä hoitajia on muistettava päivittäin lehdissä haukkua.
Itse olen myös hoitaja ja en kyllä ikinä kysy potilailta miten menee. Kavereilta voin kysyä.
Potilailta kysyn, saitko nukuttua, onko kipuja, haluatko syötävää yms.
Vaikku ei ole päivystysasia. Korvahuuhtelun voi pyytää omalta terveysasemalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikku ei ole päivystysasia. Korvahuuhtelun voi pyytää omalta terveysasemalta.
😂
Koira sitä oli perseeseen purrut ja mies kiljuu ku neiti! Oikea lumihiutale!
Ihme valitusta ja uhriutumista taas. Tuon artikkelin mukaan kertoo itsekin, että sai tarvittavan hoidon, mitä muuta aikuinen mies oikein olettaa? Hei haloo, koira åuri yllättäen ja sai päivystyksessä asianmukaisen hoidon, silti kehtaa valittaa. Eikö fiksumpaa olisi tehdä päivitys ja kiittää saamastaan hoidosta?
Vai ihan vaikuttaja? Antakaa minun kaikki kestää-)))! Itsestään höpöttäjä on nykyään siis vaikuttaja?
-))))!
Vierailija kirjoitti:
Ihme valitusta ja uhriutumista taas. Tuon artikkelin mukaan kertoo itsekin, että sai tarvittavan hoidon, mitä muuta aikuinen mies oikein olettaa? Hei haloo, koira åuri yllättäen ja sai päivystyksessä asianmukaisen hoidon, silti kehtaa valittaa. Eikö fiksumpaa olisi tehdä päivitys ja kiittää saamastaan hoidosta?
Olisi soittanut mummonsa pitämään kädestä ja silittämään päätä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös hoitaja ja en kyllä ikinä kysy potilailta miten menee. Kavereilta voin kysyä.
Potilailta kysyn, saitko nukuttua, onko kipuja, haluatko syötävää yms.
Täähän se ois.
"Vaikuttaja" on saanut tärkeää sisältöä kanavalleen 🤣🤣 Ettekste tiedä kuka mä oooooooon?!