Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se mielestäsi kertoo suomalaisten arvostelukyvystä kun Pekko-elokuvaa on katsottu Areenasta liki 200 000 kertaa?

Vierailija
27.06.2026 |

Mitäpä ajattelet asiasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Pekko-elokuva ja miksi minun pitäisi se tietää?

Vierailija
2/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjäh!

 

t. Pekko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa striimipalveluissa on usein se "suomessa tällä hetkellä suosituimmat" lista esim. leffoista, ja jossain disneyssä listassa on pitkä rivi piirrettyjä. Mitä se kertoo suomalaisista? Eipä paljoakaan, lähinnä siitä mitä palvelussa on tarjolla ja disneyn tapauksessa sen, että lapsiperheet katselee noita disneyn leffoja.

Kärjessä tällä hetkellä uusin avatar, sitten joku pixarin uutuus, ja toy storyn kaikki osat etc. 

Vierailija
4/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tjäh!

 

t. Pekko

Tsäh.

Vierailija
5/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sitten mikään supersuosittu leffa ole. Jostain syystä Uunojakin vielä näytetään ja jotkut kai niitäkin katsoo. 

Vierailija
6/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :) 

Kaikesta kurasta sitä ihminen löytääkin nostalgiaa.

Vierailija
8/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekot ja Uunot ovat hyvänmielen leffoja, aivot narikkaan kamaa. Mukava katsoa ja muistella mukavia aikoja :) 

Nämä elokuvat ovat oman aikakautensa tuotoksia, miksi niitä ei voisi katsoa? Ei se minusta kerro mitään kenestäkään jos niitä on nähnyt. Jos ne ei henkilökohtaisesti miellytä , niin se on ihan sitten oma asiansa. Itse olen nähnyt ja silloin tällöin tykkään katsoa edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että sinä, ap, olet typerys. Voisit hankkia elämän.

Vierailija
10/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää katsoa pölhöhuumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtäkään nähnyt, joten en tiedä. Yhden Turhapuron näin, toiste en ole erehtynyt katsomaan.

Vierailija
12/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi katsoa kun kuitenkin on siitäkin maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä mitään muuta? 
Yle Areena ei ole laatuelokuvien mekka saati tv-sarjat mielenkiintoisia, niin en yhtään ihmettele jos joku aikansa kuluksi katsoo sieltä ihan mitä vaan

Vierailija
14/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse piittaa tuommoisista mutta varmaan se kertoo siitä, ettei ihmiset jaksa ihan koko ajan velloa kurjuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro yhtään mitään.

En ole yhtään Pekkoa nähnyt, jonkun sketsin joskus. Ei uppoa. 10 vuotta nuorempi siskoni taas osaa Pekko juttuja ulkoa, tuli lapsena kattoneeksk.

Vastaavasti nuten mä Uunoja. Nykyään tulee katsottua Uuno klippejä yotubesta, en välttämättä kokonaista leffaa jaksais.. Hauskojahan ne on. Lisäksi Helsinki kuvaa, silloin vielä kuvattiin päiväaikaan ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi