Miltä näyttää Suomi vuonna 2100 ?
Ollaan osa eurostoliittoa, päätöksenteko itsellä on vain jossain paikallisessa "rakennetaan tie tähän"- asioissa.
(ei paljoa eroa nykytilanteesta kylläkään)
Kaikki on digitaalista , paperia ei näy juuri missään.
Metsätalous on kielletty, samoin turkistarhaus. Lihansyönti on saatu vähenemään armottomilla veroilla ja lihan hinta on moninkertainen nykyiseen.
Ihmisille ei riitä palkkatyötä ja suuri osa tekee "työtä" vastikkeeksi korvauksista.
Kommentit (4)
"Suomalaiset" ovat vähemmistö maassamme.
Meno on kuin persialaisella torilla.
Sosiaalietuuksia ei makseta tilille vaan ainoastaan saa kortin jolla voi maksaa ruokaa (ei alkoholia) ja samoin kuin asumistuet maksetaan vuokranantajalle.
Näin pitäisi olla kyllä nytkin ettei p.ummit tuhlaa rahojaan alkoon.
Paremmalta kuin nyt. Suomen valtauskonto on islam ja syntyvyys sekä väkiluku on noussut huomattavasti.