Lue keskustelun säännöt.
Lidlissä oli nuori kauniisti hymyilevä pirteä kaunotar ja hänen takiaan menin sekaisin ja unohdin näyttää appia kassalla!
27.06.2026 |
Jäi alennukset saamatta enkä päässyt pyöräyttämään rulettia. Nyt harmittaa.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä käy usein noin.
Ainahan Lidlissä noin käy?
Sellaisia tunteen vietäviä höpsöjä te miehet olette. Ja väitätte että järki teitä hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia tunteen vietäviä höpsöjä te miehet olette. Ja väitätte että järki teitä hallitsee.
No joo mutta noin käy vaan Lidlissä. Muualla on järki päässä.
Kyllä miehiltä lähtee järki vähällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia tunteen vietäviä höpsöjä te miehet olette. Ja väitätte että järki teitä hallitsee.
No joo mutta noin käy vaan Lidlissä. Muualla on järki päässä.
🤭
Mulle käy usein noin, että kaunis nainen vie järjen päästä!