Tajuaako mies että nainen on kiinnostunut hänestä jos nainen pysähtyy juttelemaan? Siis tuntematon nainen
Vaikka nainen ei suoraan sano olevansa kiinnostunut.
Kommentit (30)
Tajuaa kyllä, siksi maahan muuttajat saavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaa kyllä, siksi maahan muuttajat saavat naisia.
Näin muuten on, suomalainen mies ei tajua
Heti tarrataan perseeseen kiinni! T: M65+
Jos sä itse olet ollut ihastunut johonkin kauan, niin eiköhän se ihminen ole sen jo nähnyt ja tuo pysäyttely vaan vahvistaa asioita. Kyllä ihmiset aistii ja näkee asioita vaikka ne esittäiskin että ne ei sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä itse olet ollut ihastunut johonkin kauan, niin eiköhän se ihminen ole sen jo nähnyt ja tuo pysäyttely vaan vahvistaa asioita. Kyllä ihmiset aistii ja näkee asioita vaikka ne esittäiskin että ne ei sitä tee.
Naisten höpötyksiä ja sitten aletaan sitä 'minulla on poikaystävä' höpötystä kun ihan työasiaa olisi :D
En minä ainakaan. Ongelma on se, että miehenä ei voi tehdä mitään olettamuksia minkäänlaisesta kiinnostuksesta, sillä muuten tulee leimatuksia ties miksi sekopääksi. Fiksu jättää tällaiset naiset sikseen. Kännissä kysyisin mistä nainen on karannut, mitä lääkkeitä jättänyt ottamatta ja onko eron jälkeisellä kostoretkellä.
Näin me miehet valitettavan usein ymmärretään. Katse tai peräti juttelun aloitus on kutsu seurustelemaan.
Onneksi ikä on tuonut jo hitusen järkeä ja ymmärrän, ettei nainen ole sillä tavalla kiinnostunut,
Näin miehenä voin todeta että.. Ei tajua.
Sano suoraan jos sulla on jotain asiaa.
Luulee. Onneksi tuo helpottaa ja näin viidenkympin lähestyessä voi jo jutella miehillekin ihan niitänäitä ilman turhia väärinkäsityksiä.
Tajuaa mutta olen naimisissa, joten näissä tapauksissa ignooraan tai esitän, että en tajua.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Ongelma on se, että miehenä ei voi tehdä mitään olettamuksia minkäänlaisesta kiinnostuksesta, sillä muuten tulee leimatuksia ties miksi sekopääksi. Fiksu jättää tällaiset naiset sikseen. Kännissä kysyisin mistä nainen on karannut, mitä lääkkeitä jättänyt ottamatta ja onko eron jälkeisellä kostoretkellä.
Fiksu mies! 👍
Siis millä tavalla sä voit olla kiinnostunut ihan tuntemattomasta?
Häh? Jos tuntematon nainen pysähtyisi yht'äkkiä juttelemaan kanssani, en todellakaan ajatteli hänen olevan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jos tuntematon nainen pysähtyisi yht'äkkiä juttelemaan kanssani, en todellakaan ajatteli hänen olevan kiinnostunut.
Jos hän asuu samassa talossa mutta eri rapussa ja on jo pidempään luonut sinuun katseita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jos tuntematon nainen pysähtyisi yht'äkkiä juttelemaan kanssani, en todellakaan ajatteli hänen olevan kiinnostunut.
Jos hän asuu samassa talossa mutta eri rapussa ja on jo pidempään luonut sinuun katseita?
Ensimmäisenä tulis mieleen että mikähän tollakin on vikana ja mistä se tulee valittamaan.
Minulta kerran joku aasialaistaustainen nainen kysyi kaupassa jostain sokeripalasta. Siis sellaisesta, jolla kiinnitetään lamppu kattoon. Haluisiko nainen vain tietoa siitä vai halusiko nainen vain avata keskustelun sillä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Minulta kerran joku aasialaistaustainen nainen kysyi kaupassa jostain sokeripalasta. Siis sellaisesta, jolla kiinnitetään lamppu kattoon. Haluisiko nainen vain tietoa siitä vai halusiko nainen vain avata keskustelun sillä tavalla?
Palstamammojen mukaan halusi munaa!
Vierailija kirjoitti:
Näin me miehet valitettavan usein ymmärretään. Katse tai peräti juttelun aloitus on kutsu seurustelemaan.
Onneksi ikä on tuonut jo hitusen järkeä ja ymmärrän, ettei nainen ole sillä tavalla kiinnostunut,
Sinä et ole mikään mies vaan nainen :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Ongelma on se, että miehenä ei voi tehdä mitään olettamuksia minkäänlaisesta kiinnostuksesta, sillä muuten tulee leimatuksia ties miksi sekopääksi. Fiksu jättää tällaiset naiset sikseen. Kännissä kysyisin mistä nainen on karannut, mitä lääkkeitä jättänyt ottamatta ja onko eron jälkeisellä kostoretkellä.
Fiksu mies! 👍
Aivan tavallinen.
Kiinnostunut juttukaverina?