Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Syön 4 kokonaista vevsimelonia viikossa.
26.06.2026 |
Vesimelonit on todella hyviä ja tänään taas ostin yhden kokonaisen pallon Menee varmaan 80 euroa vesimeloneihin kuukaudessa, en ole tarkkaan laskenut koska hinnat vaihtelee. Välillä saa eurolla kilo ja nyt on 1.59 kilo. Ne painaa siinä 3.5-4-5 kiloa yleensä. Mutta hyvää on ja pakko saada iltaisin vesimelonia naposteltavaksi.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä aihe kyllä 🤔
Ei lainkaan huono.
Täällä on niin outoja et mukava tuollainen raikas viesti.
Terveellisiä ovat mutta usein mauttomia. Se vaalea osuus on melonin terveellisin osa jonka moni heittää hukkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vedäkkö kuorineen?