Keppana takaisin Alkoihin
Kommentit (10)
Kieltolailla olisi työllistävä vaikutus ja se saisi positiivisen kierteen yhteiskuntaan kuten viimeksikin.
Eikö Alkosta nykyisellään saa keppanaa?
Nelosoluen voi jättää ruokakauppoihin.
Ja viinakortit myös. tämä rappiopitää saada aisoihin. Ja sitten myös päihtyneenä esiintyminen julkisilla paikoilla kielltyksi niinkuin vanhoina hyvinä aikoina niinku joskus 50-luvulla. että jos poliisi näkee jonkun puklaavan tukka silmillä jossain kadulla, niin pamputuksen vauhdittamana miekkataksiin, ja piiriin (enkä nyt tarkoita mitään tansseja).
Viinakortit ja ostorajoitukset takaisin, suomalaiset ei osaa käyttää viinaa
Onnekseni olen juonut itselleni alkoholineuropatian niin ei tarvitse enää miettiä moisia.
M 53
Jallukolatölkit takaisin?