Juoko joku teistä tänää alkoholipitoisia juomia?
Eli käännetään että oletko alkoholisti?
Alkoholiin on saatavilla apua?
Kommentit (13)
Kesäisin en juo alkoholia kun se hikoiluttaa entisestään.
En tänääN, huomenna nautin valkkaria.
Kyllä menee nyt lasillinen punaviiniä. Istuin pihalla ja grillasin pekoniin käärittyä halloumia, paprikaa ja possun kaslerpihvejä. Kuuntelin myös Youtubesta lempimusiikkiani. Tiedän, että epäterveellistä ja epäekologista, mutta en todellakaan ala mukavana perjantai-iltana juomaan vettä ja syömään tofua ja mungopavun ituja.
En. Mutta olen istunut jo puoli tuntia puiston penkillä, eikä naiset lähesty.
Valkkaria n. 4 tunnin päästä kun Norja-Ranska alkaa. Jonkinlainen (mieto) alkoholijuoma kuuluu penkkiurheiluun.
Juon alkoholittoman oluen. Oluen maku, mutta ei tule humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Juon alkoholittoman oluen. Oluen maku, mutta ei tule humalaan.
Ei yhdestä alkoholillisesta oluesta tule humalaan.
Ei kuulu alkoholi nykyään elämääni millään tavoin. En ole alkoholisti, vaan ei ole ylimääräistä rahaa sen käyttöön ja eipä tee alkoholia enää edes mieli.