Kokomuuslaiset yrittävät estää luokkanousut naisilta miksi?
Kokoomus ajaa politiikka jossa yritetään pitää matalasti koulutettuja naisia loppuelämän huonosti palkatussa työssä raatamassa ja yritetään estää luokkanousut ja opikselut leikkaamalla tukia. Leikkaukset näkyvät meidän ahkerien naisten arjessa jotka ollaan tehty töitä ja opiskeltu eli ei olla sitä laiskaa sohvalla elämänsä makoillutta porukkaa. Tätä me ei anneta teille anteeksi, että veditte maton meidän jalkojen alta ja yritätte kaikin tavoin estää meitä etenemästä uralla. Ei meitä ole tarkoitettu koko elämäämme siivoamaan nurkkia vaan meilläkin on oikeus opiskella ja tehdä luokkanousu synnytysten jälkeenkin. Otan henkilökohtaisesti sen mitä kokoomus teki ja minkälaista politiikkaa ajoi. En aio enää tehdä pienellä palkalla mitään siivous/hoito työtä vaan minäkin haluan joskus matkustella, mökin, auton yms yms mitä teilläkin on. Olin sinisilmäinen kun luotin suomeen ja suomalaiseen systeemiin, että jos synnyttää, on tunnollinen ja ahkera että siitä muka jotakin hyvää seuraa. Ei ole seurannut vaan sai vain elää just ja just hengissä pysyen. Samoin muistamme naiset jotka osallistuivat meidän alistamiseen ja saivat itse hyötyä ja etua paljon enemmän. Me ei tulla olemaan aina niitä kaikkein alimmaisia ja köyhimpiä. Ei se niin voi mennä, että samat ihimiset voittaa aina ja saa aina parhaat työpaikat yms. Ja vieläpä kiusaamalla voittavat. Kokoomuslaiset leikkasivat työssäkäviltä ja opiskelevilta naisilta ja äideiltä, älkää koskaan unohtako heidän itsekästä omahyväistä tekoaan.
Niin mikä kokoomuslaisia vaivaa, käyvät työläistaustaisten naisten kimppuun.