Lue keskustelun säännöt.
Mitä iltapalaksi kahdelle miehelle?
26.06.2026 |
Mitä laittaisin kolmelle miehelle ilta/yöpalaksi kun palaavat illalla/yöllä festareilta? Yksi on oma ja kaksi on yövieraita. Tulevat myöhään, enkä aio olla hereillä.
Toivoisin ideaa jostain helposta ja nopeasta ruuasta, jonka voisivat vain lämmittää ja syödä.
Makkara olisi muuten ok, mutta en halua, että menevät tuonne pihalle rehaamaan ja mölisemään yöllä ja grillaamaan. Enkä halua, että alkavat yöllä ”kokkailemaan” yhtään mitään.
Siis jotain nopeaa, helppoa ja hiljaista miesruokaa, ruoka naamaan ja nukkumaan mahdollisimman nopeasti. Ideoita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se nyt vaan on niin, että festareitten jälkeen se makkara maistuu parhaimmalta. Voihan sen mikrossa lämmittää, ettei grillaamaan tartte ruveta. Sinappia mukaan.