Tarvitsen apua työpaikan löytämiseen ja elämän järjestykseen saamiseen
Kommentit (13)
6 vuodessa taloudellisia tappioita tullut 100-200k€
Mitä työtä osaat tehdä? Miten haluat elämäsi olevan järjestyksessä?
Kuitenkaan kukaan ei välitä ap:n hädästä
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä osaat tehdä? Miten haluat elämäsi olevan järjestyksessä?
Koulutusta vastaavaa työtä, tietenkin. Mutta ap:ta ei tueta työpaikoilla niin työskentely mahdotonta. Kun ei integroidu kunnolla työyhteisöön niin vaikeaa on työskentely.
Vaikuttaa siltä, että kukaan ei välitä mistään, ei reagoi mihinkään, kukaan ei tee mitään, kukaan ei työllistä, kukaan ei yritä....
Nykyhallituksen aikaan ketään ei auteta, sillä nyt on päällä liskoaivojen "vahvin hallitsee" ideologia.
Jos joku joskus jotain mut ku ei kukaan koskaan mitään vaan kaikki aina vaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku joskus jotain mut ku ei kukaan koskaan mitään vaan kaikki aina vaan!
Vähän näin. Ennen ihmiset auttoi toisiaan, tekivät porukalla asioita, tsempattiin jne.
Nykyään eri meininki
Mäne tehtaan työhönottoon,ja kirjoita työsopimus. ..helppoa kuin heinänteko..töihin,ja palkka juoksee..
Vierailija kirjoitti:
Mäne tehtaan työhönottoon,ja kirjoita työsopimus. ..helppoa kuin heinänteko..töihin,ja palkka juoksee..
No niinhän sitä luulisi, että asia menee näin
Kukaan ei ole välittänyt ap:sta 6 vuoteen, jos edes ennen sitä
No menet mielestäsi hyvään työpaikkaan ovesta sisään ja sanot että tulit töihin.
Jouduin myymään autonkin pois työpaikkakiusaamisen aiheuttaman tulonmenetyksen takia