Lue keskustelun säännöt.
Yli 500 000 euron rikos Helsingin ydinkeskustassa – Valvontakamera tallensi kaiken Syyttäjän mukaan kopla oli saapunut Suomeen varta vasten
26.06.2026 |
Onko ihan mahdotonta palata passitarkistuksiin rajoilla? tällaiset rikolliset ne liikkuu ja ainoastaan hyötyvät schengenistä.Kaikki tietää ,että ensimmäisenä maista lähtevät rikolliset liikenteeseen.Ja miten helpoksi kaikki on heille tehty.Sisään ja ulos eikä kukaan tiedä kuka kävi kylässä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kyllästynyt kaikenmaailman rehottavaan rikollisuuteen.Ennen Eu:ta oli vaan omat rikolliset. Nyt niitä tulee ovista ja ikkunoista ,eikä kukaan näytä voivan millekään mitään.Monessa maassa sama ongelma -ulkomaiset rikolliset.