Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 vuotta työttömänä ja yksin

Vierailija
26.06.2026 |

Kulutan vain aikaa, koska kukaan ei auta eikä töitä enää saa. Semmonen on suomalainen pahoinvointivaltio.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuksena matkustelua

Vierailija
2/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kusta päässä ei tarkoita, että kaikilla olisi kusta päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.

Vierailija
4/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.

Ei kaikki aina ole itsestään kiinni. Kyllä vaikuttaa siltä, että ihmisillä ei ole tasavertaiset mahdollisuudet onnistumiseen

Vierailija
5/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pomolle ja kysy töitä.

Vierailija
6/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on kusta päässä ei tarkoita, että kaikilla olisi kusta päässä.

Viestejä vertaillessa ,kyllä se kusi on sinun päässä.

sivusta

Vierailija
8/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.

Ei kaikki aina ole itsestään kiinni. Kyllä vaikuttaa siltä, että ihmisillä ei ole tasavertaiset mahdollisuudet onnistumiseen

Älä välitä tahallisesta kiusasta.Ainut tarkoitus on aiheuttaa mielipahaa.Sitten siirtyvät seuraavaan ketjuun.Pidä mieli korkealla, kyllä me vielä töihin pääsemme.Olen varma siitä.Viimeistään ensi vuonna.😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa töitä niin pitää keksiä mistä saa pimeitä töitä. Minä keksin ja olen tehnyt paljon pimeisstä hommia. Kysele tutut ja sukulaisilta onko niillä jotain hommia. Joku aina tarvii ja tietää missä olisi pikkuhommia. Mun yhdellä serkulla on hevostila ja olen siellä ollut paljon hommissa pimeesti. Viimeksi 3 viikkoa sitten olin rakentamassa aitaa ja tienasin 1000 euroa.

Vierailija
10/10 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se elämä näinkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan