6 vuotta työttömänä ja yksin
Kulutan vain aikaa, koska kukaan ei auta eikä töitä enää saa. Semmonen on suomalainen pahoinvointivaltio.
Kommentit (10)
Jos sinulla on kusta päässä ei tarkoita, että kaikilla olisi kusta päässä.
Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.
Ei kaikki aina ole itsestään kiinni. Kyllä vaikuttaa siltä, että ihmisillä ei ole tasavertaiset mahdollisuudet onnistumiseen
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kusta päässä ei tarkoita, että kaikilla olisi kusta päässä.
Viestejä vertaillessa ,kyllä se kusi on sinun päässä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän onkin tosiaan Suomen valtion vika ettei työllisty tai löydä parisuhdetta. On kirjattu hallitusohjelmaankin jo ties kuinka monella vaalikaudella että kansalaisen ei tule työllistyä tai pariutua.
Ei kaikki aina ole itsestään kiinni. Kyllä vaikuttaa siltä, että ihmisillä ei ole tasavertaiset mahdollisuudet onnistumiseen
Älä välitä tahallisesta kiusasta.Ainut tarkoitus on aiheuttaa mielipahaa.Sitten siirtyvät seuraavaan ketjuun.Pidä mieli korkealla, kyllä me vielä töihin pääsemme.Olen varma siitä.Viimeistään ensi vuonna.😊
Jos ei saa töitä niin pitää keksiä mistä saa pimeitä töitä. Minä keksin ja olen tehnyt paljon pimeisstä hommia. Kysele tutut ja sukulaisilta onko niillä jotain hommia. Joku aina tarvii ja tietää missä olisi pikkuhommia. Mun yhdellä serkulla on hevostila ja olen siellä ollut paljon hommissa pimeesti. Viimeksi 3 viikkoa sitten olin rakentamassa aitaa ja tienasin 1000 euroa.
Bonuksena matkustelua