Lue keskustelun säännöt.
Hitas-demarit
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä pahaa on hitasomisteisissa asunnoissa? Olen asunut viidessä hitaksessa, vaihtanut pienemmästä suurempaan, nyt viimeksi suuremmasta pienempään, kun lapset lähtivät maailmalle. Minusta hitakset ovat tyypillinen helsinkiläinen asumismuoto, omistusasunto vuokratontilla.
Yllätyitkö?