Nauttisin valtavasti jos Suomessa olisi +40 astetta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kohta on 33.
Toivotaan.
Tuppaa olemaan kovaa ja kuivaa kuumuutta suomessa. Toki jos olisi sellainen mukava 100% ilmankosteus ja puoli-pilvistÀ niin kuin esimerkiksi Intian joissain osissa on, niin jo olisi kyllÀ aika mukavaa.
Tulee 10 astetta, pilvistÀ sÀÀtÀ ja kovaa tuulta.
Ei tuollaisia lukemia kukaan jÀrjissÀÀn oleva ihminen tÀnne halua. Kaupungit muuttuisivat tukalan kuumiksi ja samoin asunnot. Aika isossa osassa asunnoista ei ole ilmastointia.
Todellisuudessa et nauttisi, sillÀ Suomessa talot on rakennettu pitÀmÀÀn lÀmpö sisÀpuolella, ei talon ulkopuolella.
Tuollainen kuumuus aiheuttaisi jo isoja ongelmia, johan ne 5-10 astetta pienemmÀtkin lÀmpötilat aiheuttaa.
Palasin juuri Suomeen LÀnsi-Euroopasta, +40C oli. TÀÀllÀ +14.
SiellÀ oli aivan hirveÀÀ, ja minulla sentÀÀn oli ilmastoitu hotellihuone.
Ei kukaan oikeasti pÀrjÀÀ tuollaisessa pidempÀÀn. Työnteko ulkona on mahdotonta. Ulkotyöt oli kielletty kuumimpaan aikaan PeLaa ja lentokenttiÀ lukuunottamatta, kaikki ulkotapahtumat peruttiin, ravintoloiden terassit olivat tyhjiÀ. Illallakaan ei ravintolat eivÀt vilkastuneet, koska katutasossa oli lÀmpöÀ yli +30 astetta klo 23.
On eri asia olla Suomessa kesÀllÀ auringonpaisteessa +30 lÀmmössÀ, kun varjossa on heti viileÀmpÀÀ. Tuolla ei ollut viileÀmpÀÀ missÀÀn, kadut, kivetykset, seinÀt, kasvit, KAIKKI hehkuu sitÀ kuumaa, ei kÀy tuulenvirettÀkÀÀn.
KylmÀÀ vastaan voi pukeutua, kuuma tukahduttaa, tekipÀ mitÀ tahansa.
Kuolleisuus nousi jo, ja nousee koko ajan. En enÀÀ usko who:n vÀitettÀ, ettÀ EtelÀ-Euroopassa kylmÀ aiheuttaa suuremman kuilleisuuden. EhkÀ hypotermiaan kuolee pummeja enemmÀn kuin lÀmpöhalvaukseen, mutta nyt kaatuu vanhuksia ja vÀhÀnkÀÀn puolikuntoisia, sairaalat ei vedÀ eikÀ niissÀ ole ilmastointia!
En osaa edes kuvailla, miten mahdotonta tuo kuumuus on. Se on tappavaa.
Rakastan tĂ€tĂ€ ihanaa +14 asteen viileyttĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa et nauttisi, sillÀ Suomessa talot on rakennettu pitÀmÀÀn lÀmpö sisÀpuolella, ei talon ulkopuolella.
Tuollainen kuumuus aiheuttaisi jo isoja ongelmia, johan ne 5-10 astetta pienemmÀtkin lÀmpötilat aiheuttaa.
Ei siitÀ helteestÀ enÀÀ nauti kun se menee tukalan puolelle. MikÀ lienee raja siihen ettÀ se on tukalaa? Tuollainen 40 astetta on varmasti liikaa. Kun ruumiin heh. heh elÀvÀn henkilön lÀmpö jÀÀ toiseksi ilman lÀmmölle niin se alkaa olla vaarallista.
Et nauttisi. Varjossa, altaan tai viileÀn veden lÀhellÀ hetki tollasta voisi olla kokemus. Mutta kun lÀmpötila on useita pÀiviÀ sen +40C niin varsin tukalaa tuppaa olemaan.
ilman alusvaatteita sopivasti liehuvassa kesÀmekossa... kÀdet seikkailemassa reisillÀ ja vatsalla aah uuh
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia lukemia kukaan jÀrjissÀÀn oleva ihminen tÀnne halua. Kaupungit muuttuisivat tukalan kuumiksi ja samoin asunnot. Aika isossa osassa asunnoista ei ole ilmastointia.
kunnon jöpötys housuissa kun miettii seksihelteitÀ....
Vierailija kirjoitti:
Teinitytöt kulkisivat bikineissĂ€ kaupungilla đđđ
Et nauttisi.
Kukaan ei kulje kaupungilla, kun on 40 astetta.
T. Ranskan suomalainen
Kohta on 33.