Onneksi ei olisiaa rahaa ostaa asuntoautoa
Kommentit (8)
Jehovat rakentaa paratiisin maan päälle heti kun pahat on tuhottu .
Asuntoauto menettää arvoaan ihan samoin kun tavallinen auto. Ei syytä kadehtia valkoisen möhköfantin omistajia
Sinne voi pystyttää teltan jos ei ole asuntoautoa.
Onneksi sinne ei tarvitse mennä, vaikka onkin tuollainen auto. Ei kuulu auton kauppaan suviseurapakko 😅
Eikö niistä asuntoautoista iso osa ole vuokrattu tapahtumaa varten? Minä muistan joskus yli 10 vuotta sitten jutelleeni yhden ateistiäidin kanssa, joka kertoi heidän aina vuokraavan omistamansa asuntoauton jollekin vl-perheelle Suviseuroihin.
Vierailija kirjoitti:
Asuntoauto menettää arvoaan ihan samoin kun tavallinen auto. Ei syytä kadehtia valkoisen möhköfantin omistajia
Ei paljon paskaakaan arvo tipu, kun ostaa riittävän vanhan.
Eikä edes autoa . Kun vain lestadiukset pelastuu kun antaa heidän nyt kiivetä taivaaseen ainoana ryhmänä . Me muut kristityt vaan ihmettelemme tuota menoa .