Onko muita, jotka eivät ikinä ole olleet ulkomailla?
Lapsuudenperheessä ei ollut varaa. Nyt aikuisenakaan en ole vielä päässyt sellaiseen pisteeseen, että olisi mahdollista lähteä täältä Suomesta mihinkään. Kai jollakin muullakin on samanlaisia kokemuksia? Kukaan tuntemani ei ole kehdannut myöntää, ettei olisi käynyt ulkomailla.
Kommentit (9)
No mä en voi sanoa etten olisi koskaan käynyt, mutten itsekään ole ollut kuin kahdesti. Lapsena ei koskaan viety.
No eihän meidän ikäluokkaa lapsena ikinä mihinkä viety. En itekä ois mihinkä päässy ellei sukua ois asunu ruotsissa.
Minä, jos Helsinkiä ei lasketa ulkomaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti ole muita?
Tunne yhden naisen, joka ei ole käynyt ulkomailla ainakaan vuoden 1988 jälkeen, josta saakka olen hänet tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti ole muita?
On, minä köyhä en ole koskaan käynyt.
Olen käynyt kerran Keiteleellä ja oli vuoden Vekaranjärvellä armeijassa.
T: Mies Kinnulasta
No en itsekään lapsena koskaan käynyt ruotsinlaivaa ihmeemmällä reissulla. Pari kertaa olen käynyt Portugalissa, mutta nyt 15 vuoteen en ole missään käynyt. Nyt kun tulee tasavuosia täyteen niin ajattelin yksin jonnekin lähteä.
Eikö oikeasti ole muita?