Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ikinä ole olleet ulkomailla?

Vierailija
25.06.2026 |

Lapsuudenperheessä ei ollut varaa. Nyt aikuisenakaan en ole vielä päässyt sellaiseen pisteeseen, että olisi mahdollista lähteä täältä Suomesta mihinkään. Kai jollakin muullakin on samanlaisia kokemuksia? Kukaan tuntemani ei ole kehdannut myöntää, ettei olisi käynyt ulkomailla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti ole muita?

Vierailija
2/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en voi sanoa etten olisi koskaan käynyt, mutten itsekään ole ollut kuin kahdesti. Lapsena ei koskaan viety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän meidän ikäluokkaa lapsena ikinä mihinkä viety. En itekä ois mihinkä päässy ellei sukua ois asunu ruotsissa.

Vierailija
4/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ikinä edes ulkona

Vierailija
5/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jos Helsinkiä ei lasketa ulkomaiksi.

Vierailija
6/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti ole muita?

Tunne yhden naisen, joka ei ole käynyt ulkomailla ainakaan vuoden 1988 jälkeen, josta saakka olen hänet tuntenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti ole muita?

On, minä köyhä en ole koskaan käynyt. 

Vierailija
8/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran Keiteleellä ja oli vuoden Vekaranjärvellä armeijassa.

 

T: Mies Kinnulasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekään lapsena koskaan käynyt ruotsinlaivaa ihmeemmällä reissulla. Pari kertaa olen käynyt Portugalissa, mutta nyt 15 vuoteen en ole missään käynyt. Nyt kun tulee tasavuosia täyteen niin ajattelin yksin jonnekin lähteä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme