Lue keskustelun säännöt.
Komennatko vieraita lapsia esim. leikkipuistossa?
Kommentit (4)
Jos asia koskee omaa lasta tai aiheuttaa hänelle vaaraa, niin todellakin ja näin olen tehnytkin. Siis omia lapsia ei ole, mutta sisarusten lapsia olen vienyt puistoon kun olivat pieniä. Katsoin heidän perään hyvin.
🇺🇦🇮🇱
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on jotain vaaraa omalle lapselle, tai jos toiset lapset tulevat ilman lupaa koskemaan häneen niin kyllä komennan.
Jos ne meinaa tehdä jotain vaarallista, niin totta kai varoitan.
Osaan sanoa ihan ystävällisestikin.