Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin Metforminin syönnin ja oloni parani heti

Vierailija
24.06.2026 |

Sitä myrkkyä en enää sisääni laita sanokoot lekurit ja lääketehtaat mitä tahansa. Mulla todettiin muka diabetes vuosi sitten, edes kunnolla ei määrätty verensokereita otettavaksi, yhden kerran näytti yli 7 ja heti lääkitys. Olen 172 cm ja 65 kg. Aikaisemmin painoin lähes 70 kg. Olen siis laihtunut 5 kg. Onkohan sitä diabetesta koskaan edes ollutkaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedäthän sinä omamittauksien perusteella millaisissa lukemissa verensokerisi on.

Vierailija
2/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas olo parani, kun aloitin tammikuussa tuon lääkkeen diabetekseen. Olin ennen Metforminia voimaton ja väsynyt. Mulla otettiin paastosokeri ja pitkäsokeri. 

Ei sun mitat siitä kerro onko sulla diabetes vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla