Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiivi hedelmän syönti
24.06.2026 |
Minä aamulla toisinaan syön kaiken muun ruoan yhteydessä kiivin. Sitten päivällä jälleen syön kiivin muun ruoan lisäksi. Lämpimällä vedellä kastelen kiivin ja pienellä veitsellä raaputan kiivin päältä liian karvan pois ja näin syön. Miten te muut käytätte kiivin.
Kommentit (2)
Kiivin voi kuoria kuorimaveitsellä kuin omenan. Tai halkaista veitsellä ja kaivaa sisuksen lusikalla samaan tapaan kuin kananmunasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Halkaisen ja syön lusikalla. Kuori on itselleni liian sitkeää.