En vaan pysty syömään tekohampaillani
Mulla on siis hammasproteesit sekä ylä- että alapuolella. Omia alahampaita on vielä 3 kpl jäljellä. En vaan pysty pitämään proteeseja suussa muuten kuin kylille lähtiessä, syömisestä puhumattakaan, syön siis pelkillä ikenillä. Onkohan tästä mitään haittaa pitemmän päälle?
Kommentit (12)
Oletko sen hammasteknikon kanssa puhunut? Voisiko jotenkin korjata?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä?
En oikein uskalla enkä kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä?
En oikein uskalla enkä kehtaa.
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä?
En oikein uskalla enkä kehtaa.
Täh? Nehän on tarkoitettu ihmiselle avuksi, jotta elämä sujuisi hieman paremin. Mitäs kehtaamista siinä on, jos haluaa pyytää pientä säätöä?
Kyllähän se vaikuttaa kasvojen luustoon ettei hampaita ole. Posket painuu kuopalle ajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä?
En oikein uskalla enkä kehtaa.
Miksi et?
Pelkään jos se sanookin, että ikeneni ovat jo niin pilalla ettei niitä voi enää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vaikuttaa kasvojen luustoon ettei hampaita ole. Posket painuu kuopalle ajastaan.
Joo, tiedän kyllä tämän ja hammasteknikkoni on aivan ihana, käyn hänellä säännöllisesti, jotenkin vaan hävettäisi kertoa hänelle, että en ole pahemmin vaan käyttänyt tekareitani.
Valiksen tekohampaat, kausi 99, osa 100!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy lääkäriltä?
En oikein uskalla enkä kehtaa.
Miksi et?
Pelkään jos se sanookin, että ikeneni ovat jo niin pilalla ettei niitä voi enää korjata.
Menet vaan tuo on turha pelko. Sano, että olet yrittänyt kaikkesi pärjätä mutta et pysty syömään tekohampaillasi.
Jos tulee kustannuksia, voit pyytää Kelasta avustusta jos et pysty maksamaan.
Ja nyt niistä pitää tulla hyvät. Jos tuote on huono kuluttajan pitää valittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Valiksen tekohampaat, kausi 99, osa 100!
Ei ole. Mä en käytä tekohampaita lainkaan. Olen hampaaton. T. Valis
Miksi et kysy lääkäriltä?