Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että olen jäänyt koukkuun temuttamiseen

Vierailija
24.06.2026 |

Kokoajan pakko tilata jotain ja ihan koukussa sen tarjoamiin houkutuksiin ja tuotteisiin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on toiminta-addiktio. Yritä nyt ensin siirtää se johonkin muuhun. Kohta alkaa marjastus- ja sienestyskausi. Sitten mieti, mihin sisäiseen tyhjyyteen ostelet.

Vierailija
2/2 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri, poistaako koko sovellus kännykästä. Olen lähettänyt mm. vahinkotilauksen. Sitä kun katselee, siirtää ostoskoriin - ja seuraavana päivänä pois ostoskorista, pitää taukoa, katselee taas, siirtää ostoskoriin.. saattaa peukalo lipsahtaa jossain kohtaa. Temusta saa kaikkea, mihin muuten ei olisi varaa. Se on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi