Lue keskustelun säännöt.
Pelkään että olen jäänyt koukkuun temuttamiseen
24.06.2026 |
Kokoajan pakko tilata jotain ja ihan koukussa sen tarjoamiin houkutuksiin ja tuotteisiin.
Kommentit (2)
Mietin juuri, poistaako koko sovellus kännykästä. Olen lähettänyt mm. vahinkotilauksen. Sitä kun katselee, siirtää ostoskoriin - ja seuraavana päivänä pois ostoskorista, pitää taukoa, katselee taas, siirtää ostoskoriin.. saattaa peukalo lipsahtaa jossain kohtaa. Temusta saa kaikkea, mihin muuten ei olisi varaa. Se on ongelma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, se on toiminta-addiktio. Yritä nyt ensin siirtää se johonkin muuhun. Kohta alkaa marjastus- ja sienestyskausi. Sitten mieti, mihin sisäiseen tyhjyyteen ostelet.