Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin asuvat täysi-ikäistyneiden nuorten äidit, harmittaako jos lapsi tulee useiksi päiviksi oleskelemaan?

Vierailija
24.06.2026 |

Haluaisitteko olla rauhassa kotona yksin ja sit harmittaa kun parikymppinen lapsi pelmahtaa helmoihin ja viipyy useita päiviä putkeen ja ravaa jääkaapilla ja pelaa pelejä ja kuuntelee musaa ja saattaa kutsua kavereita käymään? Kun ois ihanaa vaan olla hiljaisessa kodissa rennosti. Eihän sitä tietenkään voi lapselle sanoa vaan pitää aina esittää ilahtunutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Juuri oli 20v poika pari viikkoa täällä. Oli mukavaa. 

Vierailija
2/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselle ei voi sanoa että nyt ei sovi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun lapset noin käyttäydy kuten ap kuvailet. 

Vierailija
4/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan harmita.

Vierailija
5/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle ei oikein voi sanoa ettei tuo käy. Lapsi voi nimittäin verisesti loukkaantua ja panna välit poikki. Aikuinen lapsi on aina lapsi vanhempaansa nähden. 

Vierailija
6/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen lapseni haluaa mieluummin olla mukavassa, puhtaassa ja kauniiksi sisustetussa omakotitalossa kuin ankeassa yksiössään. Äidin luona on kaapeissa aina ylellisiä herkkuja kuten juustoja, tuoretta rapeakuorista maalaisleipää, voita, paahtopaistia, hedelmiä ja suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen lapseni haluaa mieluummin olla mukavassa, puhtaassa ja kauniiksi sisustetussa omakotitalossa kuin ankeassa yksiössään. Äidin luona on kaapeissa aina ylellisiä herkkuja kuten juustoja, tuoretta rapeakuorista maalaisleipää, voita, paahtopaistia, hedelmiä ja suklaata. 

Miksei äiti auta siinä tapauksessa lasta rahallisesti.

Vierailija
8/8 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen lapseni haluaa mieluummin olla mukavassa, puhtaassa ja kauniiksi sisustetussa omakotitalossa kuin ankeassa yksiössään. Äidin luona on kaapeissa aina ylellisiä herkkuja kuten juustoja, tuoretta rapeakuorista maalaisleipää, voita, paahtopaistia, hedelmiä ja suklaata. 

Miksei äiti auta siinä tapauksessa lasta rahallisesti.

Sitä ei kysytty aloituksessa.

Meilläkin opiskelevat lapset tulevat mielellään kotiin tilavaan omakotitaloon ja pihalle grillailemaan ja viettämään aikaa. Rahallisesti tietenkin tuemme heitä ihan riittävästi, mutta emme tietenkään siksi että he pysyiyivät poissa täältä. Päin vastoin, tykkään kun tulevat ja siitä omasta rauhastakin saa kyllä nauttia aivan riittävän usein. T. Eri