Lue keskustelun säännöt.
Sähköasentaja tai -insinööri hei!
24.06.2026 |
Moi! Pääsin just sähköinsinööriksi amk ja oon pohjaltani sähköasentaja. Kertokaa opiskelusta ja nimenomaan palkasta, millaiset lisät tms.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla