Lue keskustelun säännöt.
Tekee mieli lentokentän tonnikala munaleipää
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tehdä itse?
Ei ole munaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tehdä itse?
Ei ole munaa.
Nauroin.
Nyt kipinkapin kauppaan ostamaan ainekset, ja teet ihan omin pikkukätösin, aivan itse. Pystyt kyllä kun oikein yrität.
Vai että tunamunaruikkaria tekis mieli. Tee ite.
Vierailija kirjoitti:
Vai että tunamunaruikkaria tekis mieli. Tee ite.
Minä sulle munaruikkarin näytän.
Mikä ongelma tehdä itse?