Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mallit ovat niin usein joko superlaihoja tai sitten pluskokoisia?

Vierailija
24.06.2026 |

miksi muotinäytösten ja kuvausten casting-asiantuntijat eivät pääsääntöisesti valitse normaalipainoisia hoikkia (bmi 18,5-19,5)? ymmärrän että kropan täytyy olla hoikka jotta muotoon leikattu vaate istuisi ja laskeutuisi normaalisti kun malli kävelee ja kääntyilee, ei kaikkia vaatteita suunnitella väljiksi, mutta miksi mennään äärilaitaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö koska mallien kuuluu olla laihoja tai sitten on erikseen plus koon mallit?

Joo laihat mallit on iso kysymysmerkki, mutta designereiden on helpompi suunnitella mallistonsa kun mallien koko on standardi ja mallin idea on imarrella vaatetta sillä tavalla, että hän jää itse ns taustalle ja vaate tulee esille, mikä on helpointa kun mallit ovat melko muodottomia eli ovat kuin eläviä henkareita/vaaterekkejä ja kasvojensa tulee olla sellaiset, että ne voi meikata ja muovata designerin idean mukaiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi