Lue keskustelun säännöt.
Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
24.06.2026 |
"Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään." (Yle)
Tällaisia mainostemppuja hallituksella riittää.
https://yle.fi/a/74-20232776?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla