Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen Maxwell Smart tämä illan Bond oikein on?

Vierailija
23.06.2026 |

Tällaista komediaa ennen nähnytkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lazzemby oli vähän erilainen Bond.  Huumoripitoisempi kaveri.

Vierailija
2/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casino Royaleako tarkoitat? Sitä David Niven -versiota? Se onkin parodia.

Lazenby-leffa taas on oikeastaan ihan hyvä juonellisesti. Eikä Lazenby sitä minun mielestäni ainakaan pilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy selostukset, mitä esitetään syiksi Conneryn poistumiseen edellisen leffan jälkeen. Hänhän palaa rooliin vielä seuraavassa elokuvassa ja sitten vielä epävirallisessa "Never say never again"-leffassa.

Vierailija
4/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.

Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)

Vierailija
5/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on woke-Bond.

Sori siitä.

Vierailija
6/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.

Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)

Haista sinä kuule paska saatanan kommari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.

Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)

Haista sinä kuule paska saatanan kommari!

OK Boomer!

Vierailija
8/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei edes ollut näyttelijä vaan autokauppias. Miten lie onnistui puhumaan itsensä Bondiksi.