Lue keskustelun säännöt.
Jos joku kiipeää korkeaan paikkaan hölmöyttään
23.06.2026 |
Miksi siihen pitää kutsua poliisi ja pelastuslaitos saattamaan typerys alas?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska tämä riemuidiootti olisi kyseisessä paikassa pudotessaan voinut vahingoittaa muita ihmisiä tai vaikka katkaista sen muutenkin tökkivän junaliikenteen.