Pitäiskö peruuttaa ulkomaille muutto ja muuttaa Tampereelle?
Pitäiskö peruuttaa ulkomaille muutto ja muuttaa Tampereelle?
Kommentit (17)
Jää enemmän aikaa muiden kiusaamiseen
Tammerkosken sillalla voi piriä alkaa myymään
Sieltä tarjottiin asuntoa aiemmin, ei otettu vastaan
Valinnat voivat joskus olla hyvin tasaväkisiä; valitako ulkomaat vai sittenkin Tampere. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Valinnat voivat joskus olla hyvin tasaväkisiä; valitako ulkomaat vai sittenkin Tampere. 🤔
Mahdollinen työ ratkaisee
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tarjottiin asuntoa aiemmin, ei otettu vastaan
Ei oikein loskassa rämpiminen kiinnosta
Painu sinne ulkomailles ulisemaan kunnes mädäntynyt raatos löytyy jostain kälyisestä kopperosta.
Ei tampereelle kannata muuttaa. Aivan järkyttävä mesta
Vierailija kirjoitti:
Painu sinne ulkomailles ulisemaan kunnes mädäntynyt raatos löytyy jostain kälyisestä kopperosta.
Kyllä. Setä on murhattu Amsterdamissa ja heitetty jokeen
Vierailija kirjoitti:
Tammerkosken sillalla voi piriä alkaa myymään
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammerkosken sillalla voi piriä alkaa myymään
😂😂😂😂
Vaikka se onkin Hämeensilta. Majapaikka löytyy sillan alta. Lyhyt työmatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu sinne ulkomailles ulisemaan kunnes mädäntynyt raatos löytyy jostain kälyisestä kopperosta.
Kyllä. Setä on murhattu Amsterdamissa ja heitetty jokeen
Kultainen 70-80-luku. Mites lie nykyään?
Köyhälle kasautuu kaikki ongelmat. Pahoinvointivaltio Suomi.
0/5