Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukkua Espoossa: Iso-Omenan kauppakeskuksen maksuton parkkiaika lyhenee huomenna tuntiin

Vierailija
23.06.2026 |

En voi ymmärtää päätöstä. Siirryn Sellon asiakkaaksi. Molemmat saman matkan päässä.

https://www.verkkouutiset.fi/a/kiukkua-espoossa-kauppakeskuksen-maksuto…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä olet jos asiointipaikka on valittava tuon perusteella.

Vierailija
2/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ärsyttää mutta 2.80€ ei nyt pitäisi autollisen perheen taloutta kaataa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan tykkää Omenasta. On liian iso ostari nykyään. Parkkihalli on perseestä.

Vierailija
4/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonnehan pääsee julkisillakin tosi hyvin.

Vierailija
5/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan ärsyttää mutta 2.80€ ei nyt pitäisi autollisen perheen taloutta kaataa. 

Et taida omistaa autoa. Nykyään on vaikea parkkeerata minnekään ilmaiseksi. Jos maksat joka paikassa pysäköinnistä 2,80e niin niistä kertyy kuukausitasolla iso summa. 

Vierailija
6/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain maksuttomia pysäköintejä. Käyn Kaaressa, siellä periaatteessa tuntikin riittäisi. Ostan vain ruuat. Jumbossa käyn myös muissa kaupoissa, kahviloissa ja ravintoloissa. Silloin menee helposti montakin tuntia. Maksan jo auton ylläpidosta niin paljon joten en halua mitään ylimääräisiä maksuja. Auto on työn kannalta välttämätön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan ärsyttää mutta 2.80€ ei nyt pitäisi autollisen perheen taloutta kaataa. 

Et taida omistaa autoa. Nykyään on vaikea parkkeerata minnekään ilmaiseksi. Jos maksat joka paikassa pysäköinnistä 2,80e niin niistä kertyy kuukausitasolla iso summa. 

No tietenkin jos sitä pitää joka ikiseen paikkaan tunkea sillä autolla. Kumma ettette vaadi veronmaksajilta tukea parkkimaksuihinne. 

Vierailija
8/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonnehan pääsee julkisillakin tosi hyvin.

Se maksaa vielä enemmän: 2 x 3,30e kun kuukausilipulle ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä olet jos asiointipaikka on valittava tuon perusteella.

Summa kuulostaa pieneltä, mutta voi kuukausitasolla olla jo paljon. Saati, kun laskee koko vuoden kaikki maksulliset pysäköinnit. Siksi itse suosin kauppakeskuksia missä useamman tunnin maksuton pysäköinti. Jos viivyn siellä useamman tunnin, sehän tarkoittaa, että käytän palveluja ja rahaa. Eiköhän hengailuporukka ole niitä jotka tulevat julkisilla.

Vierailija
10/10 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonnehan pääsee julkisillakin tosi hyvin.

Aika kalliiksi käy jos maksat välttämättömän auton ylläpidon lisäksi vielä julkisella kulkemisesta. Maksan jo siitäkin, että auto seisoo pihalla parkkiruudussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi