Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä mökötyksen, kun join Jussina liian vähän.

Vierailija
23.06.2026 |

Sanoi, etten halua viettää juhannusta hänen kanssaan. Vaikka koko jussi oltiin perheen kesken ja joinkin muutaman. Mutta kännissä olisi pitänyt olla. Kaikesta sitä valituksia voikin saada. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mulla kanssa nykyinen entinen miesystävä yritti kovasti saada mua lähtemään ryyppäämään kanssaan. Oli sitä mieltä, etten "juhli" mitään vaikka juhlinkin, en vain tykkää juomisesta. Mun mielestä sellainen ryyppääminen kuului jonnekin nuoruuteen enkä kaipaa sitä yhtään. Käyn esim. tanssimassa, teatterissa, katsomassa stand upia ja bändejä ja vaikka mitä. Ilmeisesti sitä ei sitten lasketa, kun en ole ollut kännissä.

Mies tykkäsi itse ryyppäämisestä, niin luulen että kyse oli lähinnä siitä, että halusi omalle touhulleen "oikeutuksen".

Vierailija
2/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tämän. Meilläkin mies juo paljon enemmän kuin minä ja on sitten tavallaan harmissaan kun ei saa minusta juomakaveria. Toki itse en juo juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on erikoista

Vierailija
4/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille miehelle olisi voinut vastata, että hänhän se ei halua viettää juhannusta perheensä kanssa, kun haluaa olla vain kännissä.

Vierailija
5/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehille omat juhlat, ja naiset voi keräillä kukkia keskenään.

Vierailija
6/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille miehelle olisi voinut vastata, että hänhän se ei halua viettää juhannusta perheensä kanssa, kun haluaa olla vain kännissä.

Tämän sanoinkin. Plus sen että mun mielestä perhe ja kännit ei kuulu yhteen. Kyllä minäkin joskus kännitkin juon mutten koskaan kotona. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä me vietämme juhannuksen aina erikseen, ei vaan tulla juttuun humalassa. 

Vierailija
8/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille miehelle olisi voinut vastata, että hänhän se ei halua viettää juhannusta perheensä kanssa, kun haluaa olla vain kännissä.

Tämän sanoinkin. Plus sen että mun mielestä perhe ja kännit ei kuulu yhteen. Kyllä minäkin joskus kännitkin juon mutten koskaan kotona. Ap

Ja tämän kerroit jo ennen perustamista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies lähti jo ennen klo 22 nukkumaan kun me tytöt lähdettiin vasta kunnolla radalle! Ja kukaan ei möksöttänyt mistään.

Vierailija
10/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille miehelle olisi voinut vastata, että hänhän se ei halua viettää juhannusta perheensä kanssa, kun haluaa olla vain kännissä.

Tämän sanoinkin. Plus sen että mun mielestä perhe ja kännit ei kuulu yhteen. Kyllä minäkin joskus kännitkin juon mutten koskaan kotona. Ap

Ja tämän kerroit jo ennen perustamista? 

Kyllä. Mulle on ollut aina selvää se, että kun lapset on kotona niin kännit on kielletty. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä me vietämme juhannuksen aina erikseen, ei vaan tulla juttuun humalassa. 

Kumpi teillä hoitaa juhannuksena lapset, sekö joka on vähemmän humalassa?

Vierailija
12/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä me vietämme juhannuksen aina erikseen, ei vaan tulla juttuun humalassa. 

Kumpi teillä hoitaa juhannuksena lapset, sekö joka on vähemmän humalassa?

Eihän hän sanonut mitään lapsista. Ei kai se mikään oletus ole, että niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä me vietämme juhannuksen aina erikseen, ei vaan tulla juttuun humalassa. 

Voi vttu, miksi ylipäätään olla jonku känniääliön kanssa? Vai oletko itsekin siis ääliö kännissä?

Vierailija
14/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit ukolle liian vähän vakoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi